Klachtenprocedure
Een blije klant, daar gaan we voor. En daarom doen we ons werk zo goed mogelijk. Ondanks dat, kunnen we het niet voor iedereen altijd goed doen of gaat er soms iets mis. Het kan gebeuren dat u ontevreden bent, een verbetering ziet of een klacht indient.
Wij leren graag van onze fouten, daarom vinden we uw mening belangrijk! Door te weten waar er iets niet goed gaat, of waar dingen anders kunnen, kunnen we onze dienstverlening verbeteren.
We handelen klachten zo goed en snel mogelijk af. Van een klacht die de klachtenprocedure ingaat, krijgt u binnen twee dagen een bevestiging. Uiterlijk twee weken nadat u de klacht heeft ingediend, krijgt u een reactie. Soms vraagt het oplossen van een klacht meer tijd. We vragen hiervoor uw begrip. In die gevallen nemen we contact met u op en houden u op de hoogte.
U kunt een klacht op de volgende manieren indienen
-
Telefonisch 0318-695 695
-
Direct regelen Uw mening
-
Per brief
Woonstede
Postbus 191
6710 BD Ede