Manager Bedrijfsvoering

Word jij de nieuwe manager binnen ons MT?

De afdeling Bedrijfsvoering wordt opnieuw vormgegeven en jij mag als manager een belangrijke rol spelen in de aansturing en ontwikkeling van deze afdeling. Deze is verantwoordelijk voor de ondersteuning van de organisatie Woonstede in de breedste zin van het woord. De afdeling bestaat uit zes teams. Waarbij je Financial Control, Inkoop- en Leveranciersmanagement, Facilitaire Services en Juridisch advies direct aanstuurt en de Teams Financieel Beheer en Processen, Informatie & ICT stuur je indirect aan via de Teammanagers.

Wat ga je doen?

Een belangrijke verantwoordelijkheid van de afdeling  Bedrijfsvoering wordt, naast het voeren van de financiële administratie, de coördinatie van de Planning & Control cyclus. Samen met de Financial Controller zorg jij ervoor dat dit op rolletjes loopt. Business control is de verantwoordelijkheid van het team Control, waarmee je natuurlijk samenwerkt.

Met het Team Processen, Informatie & ICT lever je een belangrijke bijdrage aan de ontwikkeling van de informatievoorziening op strategisch, tactisch en operationeel niveau. De uitbesteding van een groot deel van ICT is een belangrijk veranderingsproject wat de komende tijd gaat spelen. Meedenken met  andere afdelingen is wat we van jou en je medewerkers verwachten. Niet alleen in de opzet van de informatiestromen maar ook in de opzet en verbetering van efficiënte procesvorming.

We gaan hybride werken nog meer doorvoeren in de organisatie en ons kantoorgebouw in Ede. Hier mag je met het facilitaire team mee aan de slag. Zij zorgen ervoor dat alle facilitaire zaken voor de organisatie goed geregeld zijn.

Het Team Inkoop- en Leveranciersmanagement zorgt voor de juiste contractuele afspraken met derden en de inrichting van het leveranciersmanagement.

En onze Juridisch Adviseur is advocaat en ondersteunt de organisatie bij (het voorkomen van) juridische vraagstukken.

Wie zoeken wij?

Je bent een ervaren manager met kennis van Financiën en visie op en ervaring met de verschillende disciplines in deze afdeling. Je stimuleert medewerkers zich te blijven ontwikkelen en de ondersteuning van de organisatie goed te regelen.

Je hebt:

  • WO werk- en denkniveau;
  • Bedrijfseconomische opleiding (minimaal HBO);
  • Minimaal 10 jaar werkervaring, waarvan minimaal 4 jaar als leidinggevende;
  • Strategisch inzicht en -kennis op het gebied van financiën, IT en data;
  • Adviserende en coachende houding;
  • Kennis van ERP-systemen en databeheer;
  • Overtuigend kunnen communiceren;
  • Doortastend, kritisch en integer.

Wat bieden wij?

  • Een tijdelijk contract van één jaar, met de intentie van een vast dienstverband na een jaar;
  • Een functie voor 36 uur per week;
  • Salaris volgens de CAO Woondiensten. De functie is ingeschaald in salarisschaal N met minimaal € 5.591,- en maximaal € 8.225,- bruto per maand op basis van 36 uur per week;
  • SPW Pensioen, middelloonregeling;
  • Flexibele werktijden;
  • Mogelijkheid tot (deels) thuiswerken en een thuiswerkvergoeding;
  • Reiskostenvergoeding á € 0,19 per km;
  • Een ingerichte thuiswerkplek;
  • Een laptop en telefoon;
  • Een vrij te koop opleidingsbudget;
  • 8% vakantietoeslag per jaar;
  • 189,8 vakantie-uren bij een fulltime dienstverband;
  • Een cafetariasysteem waarbij je arbeidsvoorwaarden kunt ruilen;
  • Beschikking over (elektrische) bedrijfsauto's en (elektrische) fietsen voor zakelijke reizen;
  • Een mooi kantoor midden in het centrum van Ede.