Betaalwijze aanpassen

Pas makkelijk, snel en direct uw betaalwijze aan.

In de volgende stap vragen we u in te loggen. Heeft u meerdere contracten? Kies dan voor welk adres u de betaalwijze wilt aanvragen.

Binnen twee werkdagen hoort u per wanneer uw betaalwijze veranderd is.

Gerelateerde vragen

Mijn huur is niet automatisch afgeschreven. Wat moet ik doen?

Algemeen

U kunt het beste de huur zelf overmaken op rekening NL49 INGB 0004 1261 00 t.n.v. Stichting Woonstede. Noem bij uw betaling uw adres en de maand waarvoor uw betaling is.

Controleer waarom de automatische afschrijving door uw bank geweigerd is. Vaak komt dit doordat er onvoldoende geld op uw bankrekening staat. Komt dit twee keer in korte tijd voor? Dan stoppen wij uw automatische afschrijving. We sturen u dan per e-mail of sms een betaallink. Hiermee kunt u de huur betalen. 

Meer over dit onderwerp

Ik betaal via automatische incasso. Wanneer wordt de huur van mijn rekening afgeschreven?

Algemeen

Betaalt u met een automatische incasso, dan kunt u  zelf het afschrijvingsmoment kiezen:

  • De 26e of eerst volgende werkdag van de maand
  • De 2e werkdag van de maand
  • De 9e of eerst volgende werkdag van de maand

Als u een uitkering heeft van de gemeente Ede, ontvangt u uw uitkering rond de zevende van de maand. In dit geval kunt u kiezen voor optie 3.

Op het door u gekozen moment wordt het juiste huurbedrag automatisch van uw bankrekening afgeschreven.

Wilt u het afschrijvingsmoment wijzigen?

Dit kunt u makkelijk en snel online aan ons doorgeven. Lukt dit niet? Neem contact met ons op. We helpen u graag verder.

Meer over dit onderwerp

Kan ik het afschrijvingsmoment van de automatische afschrijving veranderen?

Algemeen

Ja, dit kan. U kiest zelf het afschrijvingsmoment:

  • De 26e of eerstvolgende werkdag van de maand
  • De 2e werkdag van de maand
  • De 9e of eerstvolgende werkdag van de maand

Als u een uitkering heeft van de gemeente Ede, ontvangt u uw uitkering rond de zevende van de maand. In dit geval kunt u kiezen voor optie 3.

Op het door u gekozen moment schrijven we het juiste huurbedrag automatisch van uw rekening. 

Wilt u dit moment wijzigen?

Dit kunt u makkelijk en snel online aan ons doorgeven. Lukt dit niet? Neem contact met ons op. We helpen u graag verder.

Meer over dit onderwerp