Contact opnemen

U wilt contact met ons opnemen. Dit kan op verschillende manieren. Meer informatie vindt u hieronder.

Veel gevraagd over Contact opnemen

Hoe kan ik contact opnemen met Woonstede?

Algemeen

U kunt zelf kiezen op welke manier u contact met ons opneemt. 

Op onze website staat op welke momenten we telefonisch bereikbaar zijn. U vindt hier ook ons e-mailadres.

Woonstede is telefonisch gesloten. Hoe kan ik een spoedreparatie doorgeven?

Algemeen

We zijn telefonisch bereikbaar op maandag t/m vrijdag van 9:00 uur tot 15:00 uur. 

Heeft u een spoed reparatie? Dan kunt u dit telefoonnummer ook bellen. U krijgt een keuzemenu zodat u dag en nacht uw spoedreparatie kunt doorgeven.

Ik wil graag wat zaken persoonlijk bespreken, kan ik een afspraak maken?

Algemeen

Vanaf vrijdag 1 oktober 2021 is onze woonwinkel aan de aan Telefoonweg 36 in Ede. weer open op afspraak. Heeft u een vraag, dan kunt u hier na het maken van een afspraak terecht. We kijken ernaar uit u weer te ontmoeten!

Wilt u onze woonwinkel bezoeken? Neem contact op met Woonstede.
De woonwinkel is open van maandag tot donderdag van 9.00 tot 16.00 uur en op vrijdag van 9.00 tot 12.00 uur.

Er is iemand namens Woonstede bij mij aan de deur geweest. Klopt dit?

Algemeen

Als er iemand namens ons bij u langskomt, krijgt u hier altijd een brief van ons over. U kunt ook altijd vragen of de persoon die bij u langskomt zich kan legitimeren.

Hoe krijg ik mijn brieven van Woonstede?

Algemeen

Als we uw e-mailadres hebben, dan krijgt u de brief per e-mail.

Hebben we geen e-mailadres van u, dan krijgt u de brief per post.

Ik heb een vraag over een vacature, waar kan ik mijn vraag stellen?

Algemeen

Onze vacatures staan op onze website. In de vacature staat ook altijd een telefoonnummer van de persoon die u kunt bellen

Hoe meld ik mij aan voor de nieuwsbrief van Woonstede?

Algemeen

Woonstede stuurt drie keer per jaar een nieuwsbrief. Wilt u de nieuwsbrief ook ontvangen? Klik dan hier en meld u aan.

Is het kantoor van Woonstede geopend?

Algemeen

We zijn open van maandag tot en met donderdag van 9.00 tot 16.00 uur en op vrijdag van 9.00 tot 12.00 uur.

Kunnen jullie mij helpen aan de gegevens van mijn buren?

Algemeen

Nee, helaas kunnen we u de gegevens van uw buren niet geven. Dit mogen we niet doen in verband met de privacywet: Algemene verordening gegevensbescherming.

Ik heb een vraag gesteld maar Woonstede heeft niet binnen twee werkdagen gereageerd. Wat kan ik doen?

Algemeen

Onze excuses dat we nog niet gereageerd hebben. Neem contact op met Woonstede. We helpen u graag verder.

U kunt helpen onze dienstverlening te verbeteren door uw mening aan ons door te geven. Dat kunt u online aan ons doorgeven. Lukt dit niet? Neem contact met ons op. We helpen u graag verder.

Ik had een afspraak met Woonstede, maar ik was niet thuis. Wat moet ik doen?

Algemeen

Neem contact op met Woonstede. 

We maken graag een nieuwe afspraak met u. 

Ik heb van Woonstede een e-mail gekregen. De bijlage kan ik niet openen. Wat kan ik doen?

Algemeen

Neem contact op met Woonstede. We kunnen de brief dan opnieuw naar u sturen. 

Ik heb een bericht van Woonstede/leverancier gekregen. Dit bericht was niet voor mij bedoeld. Wat moet ik doen?

Algemeen

Neem contact op met Woonstede.

We ontvangen graag het bericht dat niet voor u bedoeld was.

Ik heb Corona klachten, moet ik dit bij Woonstede melden?

Algemeen

Als u een afspraak met Woonstede heeft en er komt iemand bij u langs, dan horen we graag van u als u coronaklachten heeft. Neem contact op met Woonstede.

Heeft u geen afspraak met Woonstede? Dan hoeft u ons niet te melden dat u coronaklachten heeft.