Nieuwbouw

Bent u op zoek naar een nieuwbouwwoning of woont u net in een nieuwbouwwoning? Meer informatie vindt u hieronder.

Veel gevraagd over Nieuwbouw

Ik heb een vraag over een nieuwbouwwoning. Waar kan ik deze stellen?

Algemeen

Op de website van Woonstede vindt u een overzicht van alle nieuwbouwprojecten.

Kunt u het antwoord op uw vraag niet vinden? Neem contact op met Woonstede. We helpen u graag verder. 

Ik wil graag in een nieuwbouwwoning van Woonstede wonen. Hoe kan ik mij daarvoor opgeven?

Algemeen

Onze nieuwbouwwoningen staan op Huiswaarts.nu Als u ingeschreven staat als woningzoekende kunt u reageren.

Wilt u weten wanneer u kunt reageren op de woningen? Bekijk onze nieuwbouwprojecten.

Hoe wordt mijn nieuwbouwwoning opgeleverd?

Algemeen

Als u de sleutels van uw nieuwbouwwoning krijgt, dan ziet uw woning er als volgt uit. 

Keuken
De woning heeft een Keller keuken. Deze keuken heeft drie onderkasten, twee bovenkasten en een aanrechtblad van rvs. Wilt u extra keukenkasten of een andere keuken? Dan kunt u dit bij ons aanvragen als u de uitnodiging voor de oplevering gekregen heeft. 

Badkamer en toilet
De badkamer heeft tegels op de vloer en aan de muur tot aan het plafond. Het toilet heeft tegels op de vloer en aan de muur tot ongeveer 1,20 meter hoog. 

Muren
De muren worden kaal opgeleverd. Nadat u de oneffenheden verwijderd heeft, kunt u de muren behangen. Wilt u de muren verven? Dan moet u deze zelf glad strijken/stuken. Houd rekening met krimpscheuren. Dat zijn kleine scheurtjes in de muur. Die zijn niet erg, maar kunnen wel voorkomen.  

Nieuwsbrief
Als we uw documenten nagekeken hebben, moet u vaak nog even wachten voordat u de sleutels van uw nieuwe woning krijgt. In deze tijd krijgt u van ons nieuwsbrieven over uw nieuwe woning. Hierin staat meer informatie over de woning en tips voor als u de sleutels krijgt.

Waar bouwt Woonstede nieuwe woningen?

Algemeen

Op de website van Woonstede vindt u een overzicht van alle nieuwbouwprojecten.

Ik krijg een nieuwbouwwoning. Hoe houdt Woonstede mij op de hoogte over de woning?

Algemeen

Zodra wij uw documenten hebben gecontroleerd, sturen wij u geregeld een nieuwsbrief toe.

Heeft u deze nieuwsbrief niet meer?  Neem contact op met Woonstede.

Ik heb een reparatieverzoek voor mijn nieuwbouwwoning. Hoe kan ik dit doorgeven?

Algemeen

U kunt een reparatieverzoek doen voor een probleem, schade of storing in, aan of rond uw (nieuwbouw)woning

Heeft u een storing of schade die niet kan wachten?
Bijvoorbeeld:

  • Een kapotte CV-ketel als het buiten onder de 15 graden is
  • Geen warm water
  • Een gebroken buitenruit
  • Ernstige lekkage
  • Een verstopte hoofdriolering
  • Liftstoring
  • Gaslek
  • Buitensluiting

Spoedreparaties kunt u 24 uur per dag doorgeven. Dus ook in de avonden en in het weekend. Spoedreparaties kunt u niet online melden. Neem contact op met Woonstede. Wij helpen u graag verder.

Ik heb een klacht over de bouw van een nieuwbouwproject in mijn buurt. Bij wie kan ik terecht?

Algemeen

Vervelend dat u last heeft van de bouw van het nieuwbouwproject. Wilt u hiervan een melding maken? Dat kunt u online aan ons doorgeven. Lukt dit niet? Neem contact met ons op. We helpen u graag verder.