Mijn Woonstede

U kunt veel zelf online regelen via Mijn Woonstede. Op een moment dat u het beste uitkomt. Dit is veilig, snel en makkelijk. Meer informatie vindt u hieronder.

Veel gevraagd over Mijn Woonstede

Hoe maak ik een account aan voor Mijn Woonstede?

Algemeen

Bent u op dit moment huurder?
Klik hier om u uw account activeren. Houd uw activatiecode bij de hand. Heeft u geen activatiecode meer? Neem contact op met Woonstede. We helpen u graag verder.

Bent u een nieuwe huurder?
Op de dag dat u de sleutels van uw nieuwe woning kijgt, krijgt u automatisch een e-mail. Met deze e-mail kunt u uw Mijn Woonstede account maken. We versturen de e-mail naar het opgegeven e-mailadres.

Hoe kan ik mijn gegevens bij Woonstede veranderen?

Algemeen

Huurder
Log in op Mijn Woonstede. Hier kunt u uw telefoonnummer of e-mailadres veranderen. 
Wilt u andere gegevens veranderen? Neem contact op met Woonstede.

Toekomstige huurder
Neem contact op met Woonstede.

Ik heb geen activatiecode gekregen voor het aanmaken van een MijnWoonstede account. Wat kan ik doen?

Algemeen

Neem contact op met Woonstede. We helpen u graag verder.

Wat moet ik doen als ik mijn wachtwoord ben vergeten voor Mijn Woonstede?

Algemeen

Maak hier een nieuw wachtwoord aan.

Ik krijg een foutmelding bij het activeren van Mijn Woonstede account. Wat kan ik doen?

Algemeen

Wat vervelend dat u een foutmelding krijgt. Probeert u het nog een keer. Het kan zijn dat u per ongeluk een typefout heeft gemaakt.  

Krijgt u daarna weer een foutmelding? Neem contact op met Woonstede. We ontvangen graag een schermafbeelding van de foutmelding, zodat we samen met u naar een oplossing kunnen kijken.

Wat is Mijn Woonstede?

Algemeen

Mijn Woonstede is een persoonlijke online omgeving. Als u een account heeft, kunt u vanaf uw computer, tablet of telefoon inloggen en zelf veel van uw woonzaken regelen. Dat is makkelijk, veilig en snel!

Wat kunt u zelf doen?

  • Uw gegevens bekijken en veranderen
  • Reparaties en overlast melden
  • Uw huur bekijken, betalen of opzeggen
  • Uw contactmomenten met Woonstede nalezen

Wilt u inloggen bij Mijn Woonstede? Klik dan hier.

Ik heb geen e-mail gekregen na het invoeren van de activatiecode Mijn Woonstede. Wat kan ik doen?

Algemeen

Controleer uw ongewenste e-mails. Het kan zijn dat onze e-mail daarin staat.

Staat de e-mail niet tussen uw ongewenste e-mails?
Activeer hier nog een keer uw account.

Komt u er niet uit? Neem contact op met Woonstede.

Ik huur sinds kort een woning van Woonstede en wil een Mijn Woonstede account. Wat moet ik doen?

Algemeen

Op de dag dat u de sleutels van uw nieuwe woning kijgt, krijgt u automatisch een e-mail. Met deze e-mail kunt u uw Mijn Woonstede account maken. We versturen de e-mail naar het opgegeven e-mailadres.