Woning zoeken
Huurdersinfo
In de wijk
Over Woonstede
Meer regelen
Woonstede heeft de werkzaamheden weer hervat zoals voor de coronacrisis. Dit betekent dat u ons voor alle dienstverlening weer kunt bereiken. Dat kan op de volgende manieren: Als iets moet worden gerepareerd kan dat via het online formulier. Andere problemen zoals overlast, klachten en vragen kunt u ook online regelen. Als u het liefst iemand wilt spreken, kunt u ons op werkdagen telefonisch bereiken van 9.00 tot 15.00 uur via 0318-695 695
Als wij bij u langskomen Bij reparaties werken we volgens het ‘Protocol Samen veilig doorwerken’. Ook bij onderhoud en reparaties werken we volgens deze manier. Als wij bij u langs komen dan doen wij het volgende:
- Wij vragen vooraf uw toestemming voor het betreden van uw woning - Wij vragen om minimaal 1,5 meter afstand te houden en vragen u tijdens de werkzaamheden naar een andere ruimte te gaan; - Zijn er werkzaamheden in de woning? Ventileer uw huis dan goed zowel voor, tijdens en na deze werkzaamheden; Wat we voorlopig niet doen vanwege corona - Wij organiseren geen bijeenkomsten; - De woonwinkels in Ede en Scherpenzeel blijven gesloten - Spreekuren zijn alleen telefonisch; - Vergaderingen zijn er heel beperkt.
Kijk onderaan de pagina voor de veel gestelde vragen. Staat uw vraag er niet tussen? Stuur uw vraag dan per e-mail aan woonservice@woonstede.nl.
(Financiële) ondersteuning De overheid is het startpunt voor ondersteuning, ook voor huurders. Zoek daarom naar mogelijkheden voor (financiële) ondersteuning. Kijk ook naar bestaande mogelijkheden zoals het aanvragen van bijstand via werk.nl of het laten aanpassen van uw toeslagen bij de belastingdienst. Kijk voor mogelijkheden voor een uitkering bij het UWV. Wilt u uw verhaal kwijt, maar heeft u niemand om dit aan te vertellen? Bel dan met de Luisterlijn, zij staan voor u klaar!