Contact  Facebook  Twitter YouTube 

Altijd bereikbaar voor spoedeisende reparaties

Heeft u een spoedeisend probleem aan uw woning? Bijvoorbeeld een defecte cv-ketel, geen warm water, een gebroken ruit of wateroverlast?
Woonstede verhelpt het probleem zo snel mogelijk. Wij zijn daarom dag en nacht telefonisch bereikbaar.

Spoedeisend probleem: 24 uur per dag bellen
Voor spoedeisende reparaties zijn wij dag en nacht telefonisch bereikbaar. Buiten kantoortijden wordt u automatisch doorgeschakeld naar een bedrijf dat uw vraag beantwoordt. Indien noodzakelijk sturen zij een monteur of aannemer naar u.

U kunt ons bereiken op telefoonnummer (0318) 695 695 (optie 1).

Verstopping
Heeft u een verstopping in of aan uw woning én heeft u een onderhoudsabonnement, neemt u dan zelf contact op met Van der Velden Rioleringsbeheer. Zij zijn bereikbaar op telefoonnummer 024 - 3782072. Er is alleen sprake van spoed als uw toilet verstopt is, en in uw woning 1 toilet aanwezig is. 

Ruitbreuk
Een gebroken ruit geeft u aan Woonstede door. Neemt u deel in ons glasfonds? Dan hoeft u de kosten voor het herstel, als de schade niet moedwillig is veroorzaakt, niet zelf te betalen. Of u deelneemt in het glasfonds, kunt u zien op uw huurovereenkomst.

Voor het melden van storingen aan verwarmingsketels, warm water- of ventilatiesysteem werken wij met postcodes. 

Woont u in postcodegebied: 
Scherpenzeel 3925 AA t/m 3925 ZZ
Woudenberg 3931 AA t/m 3931 ZZ
Ede 6711 AA t/m 6715 ZZ

Bel dan met Bonarius Service: 088 - 115 13 13

Woont u in postcodegebied: 
Ede 6716 AA t/m 6718 ZZ
Bennekom 6721 AA t/m 6721 ZZ
Otterlo 6731 AA t/m 6731 ZZ
Harskamp 6732 AA t/m 6732 ZZ
Wekerom 6733 AA t/m 6733 ZZ
Lunteren 6741 AA t/m 6741 ZZ
Ederveen 6744 AA t/m 6744 ZZ
Wageningen 6700 AA t/m 6709 ZZ

Neem dan contact op met Breman Service: 0343 - 43 88 88

Let op: welk type verwarmingsinstallatie?
Om een reparatie aan uw verwarmingsinstallatie goed uit te kunnen voeren, is het van belang om te weten om welk type installatie het gaat: collectief of individueel.

Als u een collectieve installatie heeft,







dan zitten er digitale verbruiksmeters op uw radiatoren. Zie voor een voorbeeld van deze meter de afbeelding hiernaast.

Zitten deze meters er niet, dan gaat het om een individuele installatie.
Geef dit door als u de reparatie bij ons meldt.

Let op: welk type ventilatiesysteem?
Om een reparatie aan uw ventilatiesysteem goed uit te kunnen voeren, is het van belang om te weten om welk type ventilatie het gaat: collectief of individueel. Als u een schakelaar (soort afstandsbediening) moet gebruiken voor het bedienen van de ventilatie, dan betreft het een individueel systeem. Geef dit door als u de reparatie bij ons meldt. 









 
Terug  Terug

Controleer of u niet dubbel verzekerd bent.