Contact  Facebook  Twitter YouTube 
NIEUWS - 16 april 2018

Woonstede houdt het Keurmerk KWH-Huurlabel | Huurders bedankt!

Woonstede meet klanttevredenheid met het keurmerk KWH-Huurlabel
Het is voor ons belangrijk dat u tevreden bent over onze dienstverlening. We willen graag weten wat we goed doen, maar ook wat volgens u beter kan. Daarom voeren we onderzoek uit onder onze huurders. KWH, het kwaliteitscentrum voor woningcorporaties, voert dit onderzoek uit. Wanneer uit het onderzoek blijkt dat huurders vinden dat wij het goed doen, dan krijgen wij het keurmerk KWH-Huurlabel.

Uw mening is belangrijk
In het onderzoek vragen we naar alle zaken waar u mee te maken kunt krijgen. Een aantal voorbeelden:

Handelen wij reparaties goed af?
Komen wij onze afspraken na?
Worden uw klachten naar tevredenheid opgelost?

KWH stuurt vragenlijsten per e-mail naar onze huurders om hun mening te vragen en belt met huurders om de vragen telefonisch door te nemen.

Keurmerk KWH-Huurlabel
Uit het onderzoek komen rapportcijfers. Een onafhankelijke en deskundige commissie kijkt naar de cijfers. Zijn de cijfers goed, dan verdient de corporatie het keurmerk KWH-Huurlabel. Wij hebben dit keurmerk KWH-Huurlabel en daar zijn we trots op. Betekent dit dat we niets mee hoeven te doen? Nee. KWH onderzoekt namelijk continu of onze huurders tevreden zijn en dus ook of wij het keurmerk mogen behouden. Op deze manier weten wij steeds wat we goed doen en wat er beter kan in onze dienstverlening aan u.

Extra geluisterd
Dit jaar hebben wij naast de vragenlijsten ook geluisterd naar onze huurders in luisterpanels. Ook hier bleek dat we al veel goed doen. Maar er kwamen ook aandachtspunten uit waar wij onze dienstverlening nog kunnen verbeteren. En met die punten gaan we dan ook aan de slag. We koesteren onze 7,7 maar een 8 op ons rapport vinden we nog mooier!